Hacamat Tedavisi

Home  /  Hacamat Tedavisi

İyileşme sağlamak için bölgesel vakum oluşturmaya dayanan köklü tedavi yöntemine Kupa Terapisi denir.
Hastalıklardan kurtulmak veya sağlığı koruma amacıyla atık maddelerin yoğun olarak toplandığı belli noktalardaki tıkanıklık, kılcal damar ve ince damarlardan kirli kanın alındığı yaş kupa terapisi ise Hacamat olarak bilinir.

Hacamatın Faydaları Nelerdir?

• Hacamatta kılcal damarlardaki tıkanıklıklar açılır. Vücudumuzda biriken pis kanın dışarı atılması sağlanır.
  • Dokuların beslenmesini, kan üretiminin artmasını, sertliklerin ve ödemlerin kaybolmasını sağlar.
  • Bağışıklık sistemini kuvvetlendirir, vücuda direnç kazandırır.
  • Hastalıkları önler, ağrıları giderir.
  • Kan üretimi ile görevli organları uyarır.

Hacamatın Yan Etkisi Var Mı?

Hacamatın bilinen bir yan etkisi yoktur. Lakin uygulayacak kişinin uzmanlığı çok önemlidir. 2014 yılında yayınlanan GETAT yönergesi ile doktor gözetiminde olmayan uygulamalar yasaklanmıştır. Bu nedenle steril koşullarda olmayan , sağlık bakanlığı onayı olmayan mekanlarda yapılması hem sağlık açısından hemde kanunen uygun değildir.

Hacamat Tedavisi
Dr Ceyhun Dündar Hacamat
Hacamat Kupa Terapisi

Uygulamadan 8-10 saat sonra duş alınabilir. Duştan hemen sonra izlerin olduğu bölgeye steril kantaron yağı veya hint yağı sürülmesi, yaraların çabuk iyileşmesi ve iz kalmaması bakımından fayda sağlar.

Hacamat Kupa Terapisi ile ilgili bilgi almak için (0212) 660 5660 veya (0541) 967 3861 numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz.