);

Parazitler

Home  /  Biyorezonans  /  Parazitler

Sağlığımızı etkileyen bir Sessiz Salgın Kötü şöhretli bir şekilde teşhis edildi Parazit ve solucan istilası, sağlığınız üzerinde yıkıcı bir etki yaratabilecek bazı ciddi sağlık sorunlarının nedeni olabilir.

Bir Paraziter enfeksiyon, düşündüğünüzden çok daha yaygındır!

Semptomlarımıza sıklıkla bir isim veriliyor ve buna Gluten, Süt ve Şekerlerden kaçınmamız söylendi… Ancak aşağıdaki listeden birçoğu Parazit Enfeksiyonunun belirtisi olabilir.

IBS Sendromu
yorgunluk
Demir eksikliği
Anemi

İnsanların% 90’ında bulunanlar sadece sindirim sistemini değil, aynı zamanda Beyin, Organları, Merkezi ve Otonom Sinir Sistemi’ni de işgal ederler – davranışsal saldırganlığa ve öğrenme güçlüğüne neden olan nörotransmitterlerin üretimini bozabilirler.

Paraziter enfeksiyonlar, Uterus’dan Anneden başlayabilir. Bağışıklık Sistemi olgunlaşmamışken, bebeklikten başlayarak veya Anneden doğum sırasında başlayan Paraziter bir enfeksiyon, daha sonra bağışıklık sistemi tarafından zayıf bir şekilde kabul edilebilir.

Besin rezervlerini tüketirler ve hem bağışıklık bastırıcı hem de hormon baskılayıcı enzimleri salgılarlar ve düşük enerjiye, yorgunluğa ve bağışıklık canlılığını – anemiye neden olurlar.
Yumurtalık ve testisleri etkileyebilir ve yok edebilir.
Kasları etkileyebilir ve yok edebilir
Yağ üretimi gibi GH (Büyüme Hormonu) salgılayabilir.
Onlar yiyecek isteklerine neden olabilirler – şekerler ve rafine edilmiş karbonhidratlar  Ayrıca madde bağımlılığına da neden olabilir (alkol)
Parazitler besin maddelerinin emilimine ve besin maddelerinin doğrudan tüketilmesine müdahale ederek besin rezervlerini tüketirler.
Parazitlerin neden olduğu Besin Alerjileri, Besin eksikliklerine daha fazla katkıda bulunurlar – bazı hastalar, kan basıncında önemli bir artışa neden olan küçük miktarlarda tuzun bile yol açtığı parazitlere bağlı olarak tuza aşırı derecede duyarlıdırlar. Parazit ve konakçı arasındaki bir parazit enfeksiyonunun sadece bir terapötik bombardımanı olarak ilişkisini anlama ve uygun şekilde ele alma ihtiyacı, aşağıdakiler nedeniyle konakçının sağlığını radikal bir şekilde bozabilir:

Ölüm parazitleri ile zehirli metallerin salınımı
aynı parazit organizmanın geri dönüşü
Birçok “Detoks programı” ve Farmasötik karışımları, hedeflenen parazitler ve yararlı bakterileri ayırt edemez. Bu daha dirençli ve agresif mutasyonlara yol açabilir.
Parazitleri gastrointestinal sistemin dışında, Beyin, Kemik İliği, Karaciğer vb.

Durum 1.

Üç yaşındaki bir kız çocuğu bazı önemli davranışsal ve sindirim problemleri ile başvurdu – FCT Biosrezance testinde onun Beyin ve Mide’sinde parazitler ve solucanlar saptandı. O bir bebek olarak düşkün olmuştu, yiyecekle ilgilenmiyordu, agresif, whiney, dokunulmaktan nefret ediyordu ve hiperaktifti. Bir tedaviden sonra karnında acı çekmeden yemek yiyebildi ve kilo almaya başladı ve daha sevgi kazandı. Dört tedaviden sonra daha az hiperaktif hale geldi, daha az zorlayıcı davranışsal, daha az agresif ve daha sosyal olarak etkileşimli oldu ve şimdi okulda fantastik sonuçlar elde ediyor. Parazitlerin farmasötik ve diğer doğal yöntemlerle tedavi edilmesine yönelik önceki girişimler, mide ağrısında bir değişiklik olmaksızın davranışlarını kötüleştirdi ve kötüleştirdi. Ebeveyn doktoru, hastanın durumunun sonunda Chrohns Hastalığına yol açacağını ve ona yardım edecek herhangi bir tedavi olmadığını bildirmişti.

2. Durum.

On üç aylık bir kız, yemek yedikten sonra ağrıda çığlık atıyordu ve vücudunun alt yarısı döküntü ile kaplıydı. Parazit ve Civa (Annenin sütünden), karnında ve Candida Albican’da bulundu. Dönüşünde tüm semptomlar ortadan kalktı ve mutlu küçük bir kızdı.

Durum 3.

On iki yaşında bir erkek çocuk, haftada 2-3 migren başağrısı ile kusma ile birleşti. Bu durum 3 yıl boyunca hiçbir rahatlama ile devam etti. Testlerde midede parazit ve civa, midesinde cıva bulundu. Bir tedavi ve on ay sonra sadece bir baş ağrısı yaşadı.

Durum 4.

Bağışıklık sistemi sorunları olan on yedi aylık bir çocuğun sindirim kanalında parazitleri olduğu bulunmuştur. Annesi sabahları damlacıklarını ve öğleden sonraları tarafından usulüne uygun olarak bir dizi ölü kırmızı solucan ürettiler.

Original uploader tarafından “Schistosoma mansoni2”, en.wikipedia’da Waisberg idi –

FCT Bioresonance’ın Isopathic Nosodes’ı önemli avantajlara sahiptir.

Herhangi bir organda parazitlere ulaşabilir
Bireysel parazitleri, solucanları, Flukes’i hedefleyebilir
Parazitlere karşı uyandırma yanıtı üretme potansiyeline sahip olun
Parazitler tarafından zehirli metallerin salınımına daha fazla zarar vermekten söz edilir.
Tüm organları ve sistemleri zayıflatır
Çok etkili, güvenli ve kolaydır.