Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp Tedavileri; Ozon Terapi, Kupa Terapisi, Akupunktur ve Medikal Estetik Tedaviler.

Migren

Home  /  Biyorezonans  /  Migren

Hayatı dolu dolu yaşayın – kafanızdaki acı olmadan.

Migrenler gününüzü gerçekten bozabilir. Bir dakika ruh halinin en iyisindesiniz, bir dakika daha acı içinde ve güçlü ışık ve gürültüye karşı gerçekten duyarlısınız. Güçlü ağrı kesicilerle bile migren üstesinden gelmek zor.

Migren genellikle ışık, anlaşılamayan noktalar, kol ve bacaklarda karıncalanma, bulantı, kusma ve ışığa ve sese karşı artan duyarlılık gibi duyusal uyarı işaretleri ile birlikte gelen veya eşlik eden şiddetli, ağrılı bir baş ağrısıdır.

İki tip migren vardır:

Auralı migren (Klasik veya Odak Migren)

Migren başlamadan önce aura olarak bilinen bir uyarı işareti vardır. Genel olarak yarı görsel alanda geometrik şekillerdeki renklerin, aura ile birlikte hafif zincirler şeklinde ortaya çıktığı görülür. Throbbing baş ağrısı çoğunlukla semptomların karşı tarafındadır ve hastalar mide bulantısı, kusma, fotofobi, fonofobi ve anoreksi yaşayabilir. Auralı migren, çoğunlukla görme alanı bozukluğu ve hemi-duyusal kayıp gibi geçici nörolojik bozukluklarla birlikte görülür. Baş ağrısı genellikle nörolojik aura semptomlarından sonra ortaya çıkar, yaklaşık 4 – 72 saat sürer ve migren ataklarının% 10 – 30’undan sorumludur.

Migrenli kişilerin yaklaşık üçte biri buna sahiptir. Uyarı çeşitleri boyun, omuz veya bacaklarda görsel problemler (yanıp sönen ışıklar gibi) ve sertlik içerebilir.

Aurasız migren. (Basit Migren)

Bu tip tipik özellikler şunlardır: tek taraflı, zonklama, orta veya yüksek yoğunlukta, giderek kötüleşen fiziksel aktivite, mide bulantısı, fotofobi ve fonofobi. Auralı migren, atakların% 70 -% 90’ını oluşturur.

“Her insanın ve her malzemenin elektrikle belirli bir bağlantısı vardır. Yatmadan önce soyunurken bazı giysilerin çatlaklarını fark etmiş olabilirsiniz ya da karanlıkta anlık olarak aydınladığını görebilirsiniz. Buna neden olan elektrik yükü farklı insanlarla değişir, bazıları diğerlerinden daha fazladır. Bu ücret geri yüklenebilir veya artırılabilir…

Elektrik alanı ve yükü de, nerede ve hangi koşullarda yaşandığından etkilenir, bu faktörlerin doğal dengeyi bozması mümkündür.

Dünyanın alanının dengesi bozulduğunda, her türlü rahatsızlık kendini gösterebilir; Örneğin, doğal olarak ağır bir yorgunluk veya kalıcı baş ağrıları ile kendini gösterir, bazen sorunlu migren veya depresyona yol açar. Sıkışma ya da inisiyatif eksikliği genellikle onun peşinde geliyor. Endişe ya da sinirlilik, acı çeken uzuvlarıyla ne yapılacağını bilmediği kadar acı çekecek kadar sıkıcı olabilir. Modern teknoloji bu elektromanyetik alanı ölçmemizi sağlıyor. “

Manyetik Alan terapisini kullanarak, migren atağınızın nedenlerini belirlemek için çok çeşitli maddelere karşı test edileceksiniz. Sonra bu terapi, semptomlarınızı azaltmak için vücuttaki bozulmuş elektromanyetik frekansları uyumlaştırmaya yardımcı olacaktır. *