);

Egzama

Home  /  Biyorezonans  /  Egzama

Herkes, pürüzsüz ve kusursuz bir cildi olsun ister. Hatta Egzaması olanlar bile sever.

Egzama, gerçekten büyük acı ve kalp ağrısı neden olabilir. Kanayan ve kaşınan cildin çatlaması ve birçoğu hala bunun için bir çözüm bulamadı. Mnayetik Alan Terapi, danışanlarımız için egzamaya ve şifa veren ve mutlu gülümsemelerle dolu bir şekilde * başarıyla kullanılmıştır *!

Egzama, çeşitli cilt rahatsızlıklarının terimidir. Sadece bir cilt probleminden fazlasıdır. Bağışıklık sisteminizde bir sorun olduğuna dair bir işaret olabilir. Cilt hastalığı, diğer insanlardan saklanmasının imkansız olduğu bir rahatsızlıktır ve olası bulaşma korkusu, bazı kişilerin sosyal temastan çekilmesine neden olabilir. Alerji kaynaklı döküntüler, skarlı egzema’dan ülserasyona kadar cildin sadece küçük bölgelerini etkileyebilir.

Bu alandaki uzun yıllara dayanan deneyimlerimizle, inek sütü, buğday veya yumurtanın, genellikle bağırsak mikozu ile birleştikleri kronik gıda alerjilerinin, nörodermatit ve egzamada çok önemli bir rol oynadığını bulduk. Diğer dengesizliklerde olduğu gibi, cilt problemlerinin temel nedeni neredeyse her zaman sindirim sistemi ile ilgilidir. “İçimiz” zayıfladığında, kozmetikte ve şampuanlarda toksinler veya kirleticiler gibi dış etkenlere karşı daha duyarlı hale geliriz. Çevresel kirletici maddelerin yanı sıra stres de egzama veya diğer cilt reaksiyonlarının oluşumunu tetikleyen faktörlerdir.

Homeopati, akupunktur ve diğer tamamlayıcı terapi yöntemleri gibi, Manyetik Alan Terapi de düzenleyici bir terapi şeklidir. Bu vakaların çoğu Manyetik Alan Terapi kullanılarak başarıyla terapi edilmiştir. Manyetik Alan Terapiyi cilt problemleri için kullandığımızda, sadece semptomlar üzerinde değil, daha da önemlisi kök nedenleri üzerinde çalışıyoruz. Egzama, cildi etkileyen bir enflamatuar durumdur. İç dirseklere ve dizlerin arkasına etki eden kırmızı, kaşıntılı, sızlayan veya kuru bir durum olarak ortaya çıkar. Uyku ve genel yaşam kalitesini etkileyen çocuklar ve küçük bebekler için en rahatsız edici olabilir. Çocuğun egzamasını çözmek isteyen ebeveynler, bütünsel doğal tıbbın erdemlerini düşünmek konusunda akıllıca olacaktır.

Doğal tıp semptomatik rahatlama sağlayabilir ve egzemanın altta yatan nedenlerini ele alabilir. Kötü tedavi edilen egzama ile daha sonraki yaşamda astım ve alerji gelişimi arasında bir ilişki vardır. Altta yatan nedenleri tedavi ederek çocuğunuzun astım ve alerji geliştirme olasılığını önemli ölçüde azaltabilirsiniz.

Terapiden neler beklenebilir?

• Tüm ilgili geçmişi toplamak ve ek testlerin klinik değerlendirmesini yapmak için detaylı bir danışma.
  • Soruna katkıda bulunabilecek çevresel faktörlerin değerlendirilmesi.
  • Belirli yiyecekleri kullanmanın veya bunlardan kaçınmanın açıklamalarıyla ilgili diyet önerileri.
  • Kısa vadeli ve uzun vadeli hedeflerin neler beklendiği ile birlikte özetlendiği bir terapi planı.
  • Çocuğunuzun ihtiyaçlarını karşılamak için uygun ilaçları kullanarak semptomların ve altta yatan nedenlerin tedavisi. Örneğin bitkisel ilaç, topikal losyonlar, besin ve probiyotik terapi ve homeopati. Bunlar ancak çocuğunuzun sağlığını sizinle tartıştıktan sonra belirlenebilir.

İyi araştırma ve klinik etkinliği olan ilaçların kullanımı. Örneğin, araştırma, egzamada, B12 ve çinko gibi terapötik omega 3, probiyotikler ve besinler gibi besinsel ilacın etkinliğini doğrulamaktadır. Geleneksel bitkisel ilaçlar da, klinik ortamdaki etkin ve kalıcı sonuçlar veren değerini göstermiştir