Dehb-Add

Home  /  Biyorezonans  /  Dehb-Add

DEHB, çocukları, gençleri ve yetişkinleri etkileyebilen nörodavranışsal bir bozukluktur. Birisi DEHB varsa, dikkat eksikliği, aşırı aktivite ve dürtüsellik gibi konularda zorluklar yaşayacaktır. Bütün gün koşup etrafta zıplamak ve gün boyu gezinmek zorunda kalacaklar. Her zaman hareket halindedirler ve bir “motor” tarafından yönlendirilmiş gibi davranırlar.

Manyetik Alan terapisi etkili bir terapi seçeneğidir. DEHB hastaları, altta yatan nedenleri tedavi ederek semptomları giderebilir, böylece DEHB ilacının ciddi yan etkilerini riske etmeden etkileri azaltabilir.

ASYRA Terapi

Bireyin kendi toksisitesine bağlı olası sebeplerini araştırıyoruz.
Aşağıdakilerin bazıları bulunan ortak nedenlerdir

Ağır Metallere Maruz Kalma – Cıva, Kurşun, Alüminyum vb.
    Alerjiler – Süt, Buğday;
    Gıda Katkı Maddeleri ve Renklendiriciler;
    Virüsler – EBV, CMV, vs;
    Candida / Mantarlar / Kalıplar;
    Parazitler;
    Antibiyotik kalıntı;
    Beslenme eksiklikleri;
    Travma – Zihinsel ya da duygusal;
    Stres;
    Elektromanyetik radyasyona maruz kalma.

DEHB / ADD

Bu yaygın olarak teşhis edilen durumlar gelişimsel nörolojik bozukluklardır. Davranış bozuklukları ve öğrenme bozuklukları çocukların% 20’sine kadar etkilemektedir. ADD, okul çağındaki çocukların yaklaşık% 7’sini etkilemektedir.

DEHB son yirmi yılda% 400 arttı!

Dört Katastrofik Değişim

Zehirli Proliferasyon
hidrokarbonlar
Ağır Metaller – Cıva, Kurşun, Arsenik
Hormonlar – zenoestrojenler, çiftlik etleri
Antibiyotikler – insan, hayvan ve bitki kullanımı

1. Beslenme
  2. Aşı oranları artışı
  3. Azaltılmış detoks yeteneği

ADD / ADHD gibi durumlar, toksinlerle aşırı yüklü, aşırı iltihap ve oksidatif strese sahip olan ve bağışıklık yetersizliği ve detoksifiye etme yeteneği azaltılmış bir vücutta kök salmıştır. Bilim şimdi bu koşullar altında bağırsak ve beyin arasındaki bağı anlıyor.

Davranışsal sorunlar genellikle fizyolojik, zihinsel / duygusal, çevresel ve sosyolojik olmak üzere birçok nedene sahiptir. Bazı örnekler kronik stres, akran baskısı, düşük nuerotransmitters, zayıf sindirim fonksiyonu (asimilasyon ve besin emilimi) ve toksisitedir.

Doğal tıbbın rolü, sindirim sisteminin onarımını teşvik etmek ve vücuttaki kilit sistemlere geri dönüş fonksiyonuna yardımcı olmaktır. Bu, hiperaktif davranış eğilimini tutacak veya engelleyecek ya da sadece daha dikkatli bir zihni uyaran ilaç veren doğal ilaçlar sunmak için yeterli değildir. Durum bundan çok daha derine iner ve başarıya ulaşmak için çok yönlü bütünleştirici bir yaklaşım gerektirir.

Doğal tıp, durumun birçok fizyolojik faktörünü ve işlevsel yönlerini ele alabilir. Çocuğunuzun değerlendirmesi tam ve ayrıntılı ve kapsamlı olmalıdır. Çocuğunuzun durumuna neyin sebep olduğunu ve sürdürülmesini anlamak zorunludur.

Birçok ebeveyn, çocuklarının bütünleştirici bir şekilde yardımcı olabileceğini bilmek için kendilerini rahat hissetmektedirler.