Danışmanlık

Home  /  Biyorezonans  /  Danışmanlık

ADIM 1 – BİR DANIŞMA OTURUMU BULUN

Bir hastalıkla yaşamak, özellikle en geleneksel çözümleri denediyseniz ve onlardan herhangi bir rahatlama elde edemediğinizde çok zor olabilir. Hedef. Terapi, sağlık sorunlarınız için doğal terapileri keşfetmenize yardımcı olabilir. Terapistlerin size daha iyi yardımcı olması için sağlığınızı daha iyi anlamak için sizinle bir danışma seansı yapmamız gerekecektir.

Büyük sağlık yolculuğuna başlamak için bize bir e-posta gönderebilir veya sadece bizi arayabilirsiniz. Alternatif olarak, merkezimizde daha sağlıklı bir şekilde yaşamak isteyen danışmanlarımız gibi sıraya girebilirsiniz.

Güler yüzlü asistanlarımız size en az bekleme süresi ile randevu ayarlayacaktır, böylece terapilerimizin sağlık sorunlarınızı nasıl çözebileceğine dair daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

ADIM 2 – KAPSAMLI SAĞLIK KONTROLÜ

Hedef. Terapi, sağlık sorunlarınızın altta yatan nedenlerini araştırmaya ve sadece semptomları terapi etmek yerine kök nedenleri terapi etmeye inanırız. Sizin için en iyi terapiyi bulmanın ilk adımı, terapistlerimizle kapsamlı bir sağlık kontrolüne ihtiyaç vardır.

Kapsamlı sağlık kontrolü sırasında, profesyonel terapistlerimiz, benzersiz sağlık profilinizi oluşturmak için standart bir sağlık taramasının yanı sıra bir dizi son teknoloji tanı testi gerçekleştirecektir. Danışanlarımızın refahı konusunda hiçbir çaba sarf edilmeden, mümkün olan en iyi sonuçları elde etmek için bu işlem 90 dakikaya kadar sürecektir.

Test edileceksiniz:

– Rahatsız veya engellenmiş enerji yolları (Meridyenler)
– Çevresel faktörler
– Ağır metal ve kimyasal faktörler
– Viral, bakteriyel ve fungal faktörler
– Gıda intoleransı

– Kimyasal katkılar intoleransı
– Çevre kirleticileri hoşgörüsüzlük
– Omurga sorunu
– Diş ve diş eti problemi
– Gıda ve takviyeleri (hastanın kendi) uyumluluk kontrolü

·  Besin eksikliği

·  Çözümlenmemiş enfeksiyon

·  Toksisite

·  iltihap

·  Çevresel stres

·  Yapısal dengesizlikler

·  kurutma

·  Kötü beslenme

·  İlaçlar ve İlaçlar

·  Jeopatik stres

Kapsamlı sağlık kontrolünüzden sonra, terapistlerimiz sizin için özelleştirilmiş bir terapi programı planlayacaklardır.

ADIM 3 – DETAYLI BİR TERAPİ PROGRAMININ ÖZELLEŞTİRİLMESİ

Terapistlerimiz tedavi seanslarımızın doğasını ve amacını, bunlarla ilişkili risk ve faydalarını, semptomlarınızın iyileşme hızını ve iyileşme yolculuğunuz için belirli kilometre taşlarını nasıl izleyeceğimizi açıklayacaktır.

Detaylı terapi programınız kişiselleştirilmiştir ve merkezimizde gerçekleştirebileceğiniz ve başka bir yere seyahat etmeden daha iyi olmanızı sağlayacak bir dizi farklı doğal terapiyi içerebilir.

Size herhangi bir soru sorma veya programımızın herhangi bir bölümünü netleştirme şansı tanıyacağız. Terapistlerimiz sorularınızı cevaplamaktan veya programınızın herhangi bir bölümünde sizi aydınlatmaktan mutluluk duyarlar. Sonuçta, en önemli olan sağlığınızdır.

Terapi programınızı anladıysanız, ilk terapi seansınıza bizimle ilk görüşme seansınızı yaptıktan sonra ilk terapi randevunuza katılabilirsiniz.

ADIM 4 – KATILIM TERAPİ PROGRAMI

Katılımınız ve terapi seanslarına katılımınız ile daha iyi hissetmeniz bekleniyor. Ancak, sağlık sağlık alanında profesyoneller olarak, seansların sayısını ve serbestliğini en aza indirirken, etkinliği ve etkinliği en üst düzeye çıkarmak için gerçek zamanlı ilerlemeye göre terapi programını izlemeye ve ayarlamaya devam edeceğiz.

“EVRENİN SIRLARI BULMAK İSTİYORSAK, ENERJİ, FREKANS VE TİTREŞİM ŞARTLARINDA DÜŞÜNÜYORUZ.”

MANYETİK ALAN TERAPİSİ

Manyetik Alan Terapisi ayrıca elektrodermal test, biyo-fiziksel bilgi terapisi, BIT, biyo-enerjik terapi, enerji tıbbı ve titreşim tıbbı olarak adlandırılmaktadır. Ad ne olursa olsun, yöntem, hastalıklı organlar ve kanser hücreleri tarafından yayılan elektromanyetik salınımların, sağlıklı hücreler tarafından yayılanlardan farklı olduğu fikrine dayanmaktadır. Alerji, astım , atopik dermatit (egzama) tanısı ve kanser ve romatoid artritin terapisi için teşvik edilir.

Elektromanyetik farklılıklar, hangi organların dahil olduğunu belirlediği ve sağlıksız sinyalleri “iptal edebileceği” söylenen bir elektrikli cihaz tarafından algılanmaktadır. Bunun ötesinde, tedavi, “vücudun elektromanyetik dolaşım sistemini değiştiren” istenmeyen yollardan kaynaklanan akımları taşıdığı söylenen diş dolgularını (amalgamlar) çıkarmayı ve değiştirmeyi içerebilir.

TEORİSİ

Biorezonans, frekansın gücünü kullanan bilimsel bir tedavi modalitesidir. Tüm mesele, ister canlı ister inert olsun, belirli bir elektromanyetik frekansta yankılanır. Her birimizin kendine özgü frekans imzası var. Rezonans frekansları vücudumuza uyum ve denge kazandırırken, patojenler ve toksinler tarafından yayılanlar da dahil olmak üzere diğer frekanslar uyumsuzluk ve hastalık yaratacaktır.

DEĞERLENDİRME

Beynimiz, kalbimiz ve cildimiz gibi sağlık sistemlerimizin her biri kendi optimal sıklığına sahiptir. Bu, sistemin en iyi işleyiş ve hastalıklara karşı direnci ile en güçlü olduğu zamandır. Bununla birlikte, toksinler, patojenler, yaralanma, inflamasyon veya diğer dengesizlikler hücrelerin değiştirilmiş frekanslarda titreşmesine neden olur. Bu sapmalar Bioresonance Assessment’ımız tarafından alınabilir ve bu nedenle kök nedenli diyagnostikler için paha biçilemez bir araçtır. Yüksek hassasiyetinden dolayı, diğer geleneksel yöntemlerden önce sağlık dengesizliklerini belirleyebilir.

TERAPİ

Biyorezonans Terapi, desteğe ihtiyaç duyan sistemlere belirli pozitif veya rezonans frekansları göndererek çalışır. Bu, hücrenin hücresel düzeyde uyum sağlamasına yardımcı olur ve dokunun kendi kendini düzenleyip kendi kendini iyileştirmesini sağlar. Biyorezonans terapisi aynı zamanda vücudun ağır metaller, kötü bakteriler ve diğer toksinler gibi istenmeyen maddeleri tanımlamasına ve reddetmesine yardımcı olabilir. Elektromanyetik frekansın önemi, bu teknolojiyi astronotlarının zihinsel ve fiziksel sağlığı için kullanan NASA tarafından bile bilinmektedir.

Nasıl daha iyi oluruz

Seni hasta eden şeyi tanımla

• Besin eksikliği
  • enfeksiyon
  • Toksisite
  • iltihap
  • Mikrobiyoz bozukluğu
  • Çevresel stres
  • Yapısal dengesizlikler
  • kurutma
  • Kötü beslenme
  • İlaçlar ve İlaçlar
  • Hormon Dengesizliği

Hasarı onarın ve Hücresel ve Enerjik yolları geliştirin

• Detoksifikasyon
  • Yapısal ve fizyolojik beden entegrasyonu
  • Fonksiyonel Organ dengelenmesi
  • Tıbbi Beslenme
  • Sizin için Doğru Egzersiz
  • Hücresel beslenme
  • Stres desteği
  • Meridyen Terapi

KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ TERAPİ

Sağlık sorunlarınıza yol açan kök neden dengesizliklerini belirledikten sonra, sağlığınızı takip edebilmek için size özel yaşam tarzı, diyet ve takviye programınızı uygulayabiliriz.

Test olmadan, vücudunuz için neyin işe yaradığını anlamak için yıllarca deneme ve hata yapabilirsiniz. Burada Asyra Türkiye’de vücudunuzu hücresel düzeyde anlamak için hassas testlerle başlıyoruz ve optimal sağlığınıza ulaşmanızı engelleyen dengesizlikleri keşfediyoruz.

KENDİ SAĞLIĞINIZI, SAĞLIK DURUMUNU, TOKSİN DÜZEYİNİ VE HORMONAL DURUMUNU ÖĞRENMEK  İÇİN DOĞRU TESTLERİ KEŞFEDİN.

homeostasis Bir sistemin, özellikle de fizyolojik sistemin, kendi normal koşullarını veya işlevlerini bozma eğilimi gösteren herhangi bir duruma veya uyaranına koordine edilmiş tepkisi nedeniyle, iç istikrarı sürdürme eğilimi.