Hemen Arayın Randevu Alın
Pzt - Cuma 9:00AM - 5:00PM Pazar: Kapalı
drceyhundundar@gmail.com drceyhundundar@gmail.com
Zeytinlik Mah. Ömer Naci Sk. No:8 Bakırköy / İstanbul

Diyet ve beslenme programları yardımıyla kilo vermek isteyenler destek olarak akupunktur zayıflama tedavisinden faydalanabilirler.

Ozon Terapist Dr Ceyhun Dündar Bakırköy kliniğinden, Ozon terapi konusunda detaylı bilgi alın.

Migren, uyku bozukluğu, bağışıklık sistemi güçlendirme ve ağrıların giderilmesinde etkili hacamat tedavisi. Sağlık Bakanlığı Onaylı..

Hacamat (Kupa Terapisi)

Dr Ceyhun Dündar; Hacamat tedavisinin mutlak suretle hekim kontrolünde yapılması elzemdir. Malzemelerin tek kullanımlık ve steril olması kişiden kişiye hastalık geçmesine engel olur. Hacamat, bağışıklık sistemini kuvvetlendirir, vücuda direnç kazandırır.

Öncelikle sağlıklı koşullarda olmak kaydıyla periyodik şekilde Hacamat (Kupa Terapisi) yapılması durumunda vücudun normalde atamadığı toksinler, ağır metaller, gıda maddelerinden sindirim yoluyla vücuda giren zararlı maddeler emilerek dışarı atılmaktadır.

Kupa Terapisi Dr Ceyhun Dündar

Mezoterapi

Saç mezoterapisi tedavisi ile mikro uçlu iğnelerle elastin, kollogen tetikleyicisi, vitamin ve kan dolaşım düzenleyici takviyeler saç diplerine enjekte edilir.

Saç Mezoterapisi saç köklerinin daha sağlıklı bir hale getirilmesi işlemidir. Saçın kalitesi ve kalınlığı artar, dökülme durur, cansız saçlar canlanarak saç hacmi artar, saç ve saçlı deriye canlılık gelir.

Saç Mezoterapisi