Akupunkturla Boyun Ağrısı Tedavisi

Home  /  Akupunktur  /  Akupunkturla Boyun Ağrısı Tedavisi

Boyun ağrılarınız, boyun fıtığı, kireçlenme gibi sağlık problemlerinize ağrının iyileşmesine faydalı akupunkturla boyun ağrısı tedavileri.

Boyun bölgesinde hissedilen ağrının birçok fiziksel ve psikolojik sebepleri olabilir. Boyun ve sırtın üst kısmında bulunan kasların gerginliği, boyun omurlarının arasından çıkan sinirlerin sıkışması ya da boyun omurlarının eklemlerindeki bazı hastalıklar boyun ağrısına yol açabilir.

Boyun ağrısı bu bölgedeki damar, sinir dokusu, sindirim kanalı, havayolu, has ve kemil dokusu kaynaklı olabilir ya da komşu bölgelerden yansıyan ağrı boyunda hissedilebilir.

Akupunkturla Boyun Ağrısı Tedavisi

Akupunkturun uygulama şekline göre birçok farklı etki mekanizması vardır. Boyun ağrısının sebebine göre uygun etkili akupunktur birçok durumda ağrının iyileşmesine faydalı olacaktır. Psikolojik sebeplerle ortaya çıkan boyun ağrısı çok yaygındır. Fazla stres altında özellikle boyun kaslarının haddinden fazla kasılması, ağrıya yol açmaktadır. Böyle bir durumda akupunkturun kas gevşetici ve ağrı kesici etkilerinin yanı sıra stresi azaltıcı ve rahatlatıcı etkileri psikolojik kökenli boyun ağrısını tam anlamı ile tedavi edecektir.

Boyun Akupunkturu
Akupunktur Uzmanı Dr Ceyhun Dündar

Boyun fıtığı ve kireçlenme gibi durumlarda da akupunktur ağrı kesici ve kas gevşetici etkisinin yanı sıra kemik ve disklere olan etkisiyle de tedavide çok başarılı olmaktadır.

Akupunkturla boyun ağrısı tedavisi ile ilgili ayrıntılı bilgi almak için 0212 660 56 60-62 ve 0541 967 38 61 telefon numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz.